Wednesday, January 2, 2013

Recapitulejšn 2012

V prvom rade Vám všetkým prajem šťastný nový rok plný inšpirácií a zážitkov;)
HAPPY NEW YEAR TO ALL OF YOU ;)
Rok 2012 bol pre mňa bohatý na zážitky a skvelé momenty. Bol plný výletov, zábavy a lásky, presne taký, aký mal byť. Začala som viac žiť, viac si všetko okolo seba užívať. V roku 2012 som začala blogovať, čo prinieslo do môjho života také nejaké vzrušenie a dobrý pocit. A preto sa už teraz teším, čo prinesie 2013.
Dala som si predsavzatie menej frfľaťa zdravšie sa stravovať (uvidíme dokedy to vydrží =D), tak mi držte palce a napíšte, aké predsavzatia ste si dali vy ;)
Tu sú rôzne momenty z jednotlivých mesiacov
JANUÁR
FEBRUÁR
MAREC
APRÍL
MÁJ
JÚN
JÚL
AUGUST
SEPTEMBER
OKTÓBER
NOVEMBER
DECEMBER

Ak ste robili podobné posty, nechajte mi tu odkaz, rada si pozriem ;))

Ako ste si mohli všimnúť, odteraz sa tu bude objavovať funkcia "Celý post" , ktorá mi tu bude šetriť trochu miesta, tak sa môžte k tomu vyjadriť, aký máte na to názor .Vďaka

8 comments:

  1. Tiež som urobila niečo podobné http://mima11.blogspot.sk/2012/12/year-2012.html :)

    ReplyDelete
  2. Hy Happy New Year

    Somuch memorable photos you have sis:)

    Xoxo,Ila

    ReplyDelete
  3. :O práve som narazila na tvoj blog toto je prvý príspevok,ktorý vidím ale úplne ma dostal..:) si prekrásna..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no wow, mňa zas dostal tvoj koment, ďakujem ti krásne a vitaj;)!=))

      Delete
  4. Nádherné fotky, kočko!
    Jsi krásná, moc!

    littleann5.blogspot.cz :) Jsem tvůj nový follower, budu ráda, když koukneš i ke mně:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moc ďakujem =)))takéto pochvaly som fakt nečakala =))

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...