Wednesday, October 10, 2012

In love with...Justin Bieber

Musím sa Vám s niečím priznať. A dúfam, že v tom nie som sama (:-D) Začala som "žrať" Justina Biebera. ha. Toho malého chlapca s veľkou ofinou som moc nemusela, ale teraz keď je to už trochu väčší chlapec, ofinka je preč, je na zožratie. Najnovší album Believe je podľa mňa super. Mám 21, som divná? ale nech...=) Videla som o ňom na HBO dokument, to šialenstvo okolo neho je až neuveriteľné, čo tie baby na tých koncertoch a na uliciach robia, to mu teda nezávidím, ale na druhej strane, dobre sa predáva, takže aj dobre zarába. Všetko má svoje pre a proti, všakže?!
I have a confession to make. And I hope, I´m not alone. I start to adore Justin Bieber. I didn´t like that little guy with long wig but now when he´s a big boy, the wig is gone, he´s just so cute. The newest album Believe is great. I´m 21, am I weird? Whatever...=D I saw a document on HBO and that madness around him is unbelievable.


Čo vy na to? Čo vy naňho? Páči? Nepáči? Nezájem? Dajte vedieť...dúfam, že sa nájde niekto, kto ma v tom nenechá samú...ha
What about you? Like or dislike? Let me know, I hope there´s someone who feels the same ;)

Jeho najnovšie hity sú také sexy, že Selena musí byť aká hrda! =P
His newest hits are so sexy, Selena must be proud =P




A ešte niečo pre vás mám! =) Teraz už fakt vyzerám ako 14tka =D Ale nevadí, niekedy sa rada vraciam k tomuto svojmu ja =P
And there´s something else I have for you! Now I look like a 14 years old, right? =D I don´t mind, I like to turn back to that part of me =P


2 comments:

  1. Jsem ráda, že v tom nejsem sama. Je mi též 21 let, a Justina jsem moc nemusela, ale teď je opravdu sexy..a začal se mi líbit nedávno :D Vyrostl z něho fešák :)A asi mám stejné pocity, připadám si totiž jako puberťačka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Milá Lucie, to som teda veľmi rada, že sme "v tom" spolu =P asi to cítime rovnako =D hah a to ma fakt teší!! =) ak budeš mať nejaký zaujímavý link o ňom, posti mi ho sem...a inak vo Viedni má koncert =P

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...