Monday, October 1, 2012

Jesenná výzbroj - autumn equipment

Tak ako skončilo leto, tak začala jeseň a s ňou iné farby, iná móda, atď. Tento rok som sa na to ale nezvyčajne tešila. Tešila som sa ako budem nosiť šáliky, ako budem nosiť gumáky, keď bude pršať, ako budem nosiť rôzne svetre, keď bude chladno, ako vytiahnem bordový svetrík z Gateu z minulého roka a tak no (akoby som nemala iné starosti, že =) ale okrem rozmýšľania, čo bude nosiť ( : D) som si náhodou  aj záložky do zakladača vyrábala a nejaký ten zošit do školy, to vám ukážem neskôr!)
Naladila som sa teda na jesennú vlnu a samozrejme vtrhla do obchodov =D (ale nie naraz, veci na fotkách som kupovala postupne) Celkom sa mi zapáčila tmavozelená, inak ja zelenú tak celkovo moc nemusím, ale proste tento rok sa mi to nejak dostalo pod kožu. A do bordovej som sa trošku zaľúbila tiež, ale nepreháňam to s nakupovaním týchto farieb samozrejme. No a mojou najväčšou láskou sú túto jeseň (začalo to už v lete a bude pokračovať v zime a na jar) SVETRE a PULÓVRE všetkých strihov a farieb, hlavne nech sú zaujímavé a teplé, takže možno ešte nejaké pribudnú časom =)

Ako ste na jeseň vyzbrojení vy? a aká je vaša najväčšia láska ? ;)

Summer is over and I´ve been looking forward to autumn. To wear warm sweaters, gumboots, scarves and so on =) This fall I like dark green and burgundy color very much but I don´t buy too many products in these colors of course. (Till now at least =D) My biggest love this fall are cozy sweaters in any cut! I tuned autumn wave and run into stores (but I didn´t buy things on pictures at once)

What is your biggest fall love? ;)
Lidl =D
Deichmann
Deichmann
Značka jasná =)

F&F

Mango
F&F

F&F


6 comments:

  1. nádherný věci :) naušničky jsou parádní!

    ReplyDelete
  2. Krásné věci sis to koupila....:) taky bych si takové vybrala :)
    http://www.mujerworld.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem pekne =) tak mám podobný vkus ;)

      Delete
  3. Ten bílý svetřík z Manga,mňam,mňam! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem =)ten nosím fakt veľmi rada, vôbec sa nežmolkuje =)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...