Thursday, February 16, 2012

Hoolywood Fashion influence 3: Blake Lively



I love her as Serena, I love her as herself.. She is beautiful and very stylish. She´s fashon icon and femme fatale. What else to say? I think we all love her. I don´t personally wear anything similar to her style I don´t think it´s something "for me", but I love it regardless. She and her role Serena influenced me in hairstyles (my favourite- dark roots, light ends and messy hair) and colorful lipsticks.
These are my favourite shoots of Blake.

Zbožňujem ju ako Serenu, zbožňujem ju ako ju samotnú. Je krásna a štýlová, je módnou ikonou a femme fatale. Čo viac dodať? Myslím, že všetci ju zbožňujeme. Osobne nenosím nič podobné jej štýlu, nemyslím si, že je to niečo pre mňa, ale aj tak ho bezpodmienečne obdivujem. Blake / Serena ma ovplyvnila hlavne vlasmi a účesmi. Vlastne pri nej som si uvedomila, že aj tie, pre ňu typické, strapaté "messy hair", vyzerajú úžasne. (Nie že by som sa prestala česať=D) Najviac sa mi na nej páčil štýl vlasov - tmavé korienky, bledé končeky a pestré farby rúžov. A tieto fotky sú moje obľúbené.

 Hope you liked it, let me know ;)


3 comments:

  1. Oh I love her style and look as well. She is so beautiful!
    You've found some very gorgeous pictures of her :-)
    If you don't mind: http://katrinelionett.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. god she is so beautiful!!! xx

    http://fashiontatt.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...